Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
De plakfactor 9789043014076 D. Heath
€ 13,60
Verzenden
10sinds 23 apr. '25, 19:53
Kenmerken
AuteurD. Heath
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789043014076
Jaar (oorspr.)2007
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De plakfactor
Auteur: D. Heath
ISBN: 9789043014076
Conditie: Beetje gebruikt
Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent? De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.
Titel: De plakfactor
Auteur: D. Heath
ISBN: 9789043014076
Conditie: Beetje gebruikt
Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent? De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513020109
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoriviera maison in Overigearmsteun peugeot 107hema wekker in Wekkersyamaha sliderlego superheldenantieke dolkoude fototoestel in Verzamelenaquarium enkhuizenremus uitlaat in BMWadidas yeezy israfil