Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Het doel 9789049101268 E.M. Goldratt
€ 14,45
Verzenden
00sinds 23 apr. '25, 19:54
Kenmerken
AuteurE.M. Goldratt
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789049101268
Jaar (oorspr.)2009
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Het doel
Auteur: E.M. Goldratt
ISBN: 9789049101268
Conditie: Echt gebruikt
Wereldwijd vijf miljoen exemplaren verkocht
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot goeroe van de industrie en door Business Week tot genie. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven zelfs aan je baas - maar niet aan je concurrenten.
In een spannend detectiveverhaal vecht hoofdpersonage Alex Rogo voor het behoud van zijn bedrijf (en zijn huwelijk). Met hulp van Jonah, een oude vriend uit zijn studententijd, slaagt hij erin om conventionele denkwijzen aan de kant te schuiven en op een originele wijze te handelen. Elk proces blijkt beperkingen te hebben die echte groei en ontwikkeling belemmeren. Het verhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, de Theory of Constraints, die door Eliyahu Goldratt werd ontwikkeld.
Het doel is een boek vol met eyeopeners voor iedere manager die meer zicht wil krijgen op processen in zijn bedrijf.
Titel: Het doel
Auteur: E.M. Goldratt
ISBN: 9789049101268
Conditie: Echt gebruikt
Wereldwijd vijf miljoen exemplaren verkocht
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot goeroe van de industrie en door Business Week tot genie. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven zelfs aan je baas - maar niet aan je concurrenten.
In een spannend detectiveverhaal vecht hoofdpersonage Alex Rogo voor het behoud van zijn bedrijf (en zijn huwelijk). Met hulp van Jonah, een oude vriend uit zijn studententijd, slaagt hij erin om conventionele denkwijzen aan de kant te schuiven en op een originele wijze te handelen. Elk proces blijkt beperkingen te hebben die echte groei en ontwikkeling belemmeren. Het verhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, de Theory of Constraints, die door Eliyahu Goldratt werd ontwikkeld.
Het doel is een boek vol met eyeopeners voor iedere manager die meer zicht wil krijgen op processen in zijn bedrijf.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513023143
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiehet doelfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukhouten bureau vintagecurver opbergdoossenran kaguraplaymobil dromedarisconn in Muziek en Instrumentenschouw plankiworkkruimeltje musical in Cd's en Dvd'sbilling in Boten en Schepenacculader boot