Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Invloed 9789052617152 Robert B. Cialdini
€ 6,15
Verzenden
10sinds 29 apr. '25, 07:53
Kenmerken
AuteurRobert B. Cialdini
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052617152
Jaar (oorspr.)2009
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Invloed
Auteur: Robert B. Cialdini
ISBN: 9789052617152
Conditie: Beetje gebruikt
Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
* de werking van invloed in andere culturen;
* de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
* recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.
Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.
Titel: Invloed
Auteur: Robert B. Cialdini
ISBN: 9789052617152
Conditie: Beetje gebruikt
Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
* de werking van invloed in andere culturen;
* de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
* recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.
Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513156323
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingrobert en bertrandsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenrobert bryndza boekenhandboek organisatie en managementrobert jordanprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiezwarte bordennash molenscat graafmachine speelgoed in Speelgoedvoertuigenuponor t stukluchtbed met lattenbodemwerkplaats in Werkbankenhoortoestellen phonak in Diversencommencal meta sx originmadonna who's that girl lpgevraagd in Tuinplanten