Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Strategie safari, 2e editie 9789043017701 B. Ahlstrand
€ 39,30
Verzenden
00sinds 30 apr. '25, 13:47
Kenmerken
AuteurB. Ahlstrand
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789043017701
Jaar (oorspr.)2009
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategie safari, 2e editie
Auteur: B. Ahlstrand
ISBN: 9789043017701
Conditie: Als nieuw
Strategie is het meest prestigieuze maar ook het meest verwarrende element van organisatiekunde. In deze herziene uitgave van Strategy Safari banen de auteurs een pad door de ondoordringbare wildernis van strategie.Dit provocatieve, jargonvrije en overzichtelijke boek beschrijft en evalueert tien belangrijke denkscholen in strategisch management. Het bespreekt strategie op een revolutionaire wijze, blijft het conventionele uitdagen en een meer avontuurlijke stijl van strategisch denken promoten.Strategie safari is een onmisbaar werk over strategievorming.Henry Mintzberg is een van de bekendste en meest controversiële denkers over management. Hij is professor aan de McGill University in Montréal. Bruce Ahlstrand en Joseph Lampel zijn als professor verbonden aan respectievelijk Trent University, Ontario en Cass Business School, Londen.
Titel: Strategie safari, 2e editie
Auteur: B. Ahlstrand
ISBN: 9789043017701
Conditie: Als nieuw
Strategie is het meest prestigieuze maar ook het meest verwarrende element van organisatiekunde. In deze herziene uitgave van Strategy Safari banen de auteurs een pad door de ondoordringbare wildernis van strategie.Dit provocatieve, jargonvrije en overzichtelijke boek beschrijft en evalueert tien belangrijke denkscholen in strategisch management. Het bespreekt strategie op een revolutionaire wijze, blijft het conventionele uitdagen en een meer avontuurlijke stijl van strategisch denken promoten.Strategie safari is een onmisbaar werk over strategievorming.Henry Mintzberg is een van de bekendste en meest controversiële denkers over management. Hij is professor aan de McGill University in Montréal. Bruce Ahlstrand en Joseph Lampel zijn als professor verbonden aan respectievelijk Trent University, Ontario en Cass Business School, Londen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513196346
Populaire zoektermen
principes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiebinas 6e editie in Schoolboekenmarketing@questjunior.nlde cyclus strategie tweedehandsbasisboek online marketingsamengevat economie havobosatlas 54e editie in Atlassen en Landkaartenalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementbosatlas 53e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwozonnepanelendirtjumperwoonboot te koop deventercadadia jurkphaeton in Volkswagenmelodi lamp ikeaflyer e-bike in Elektrische fietsendagboekje in Godsdienst, Theologietoyota verso 2.2 in Auto'sfotolijst jaren 30