Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business
€ 9,75
Verzenden
00sinds 16 mei. '25, 14:00
Kenmerken
AuteurFrederick F. Reichheld
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789047000082
Jaar (oorspr.)2006
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business bibliotheek
Auteur: Frederick F. Reichheld
ISBN: 9789047000082
Conditie: Beetje gebruikt
BUSINESS BIBLIOTHEEK
Te veel ceo's hebben ambitieuze groeiplannen, maar slagen er niet in ze te realiseren. Waarom? Omdat ze zich richten op winstdoelstellingen die op de korte termijn werken, maar medewerkers klanten van zich vervreemden. Klanten stappen over naar een ander bedrijf als ze merken dat het bedrijf bezuinigt op kwaliteit en dienstverlening. De loyaliteit van klanten is echter de belangrijkste voorwaarde voor het voortbestaan van elk bedrijf. Fred Reichheld, auteur van The Loyalty Effect, laat in dit boek zien hoe je klanten kan behouden en zelfs in promotors kunt veranderen. De ultieme vraag die elk bedrijf aan een klant moet stellen is of hij het bedrijf aan een ander zou aanbevelen.
Reichheld introduceert de NPS, de Net Promotor Score. Dit eenvoudige strategische meetinstrument wordt al in vele bedrijven met succes toegepast. De NPS
is concreet en praktisch toepasbaar;
kwantificeert klanttevredenheid en de meerwaarde van mond-tot-mondreclame;
identificeert de belangrijkste klanten en daarmee prioriteiten voor investeringen;
helpt tevreden klanten te veranderen in loyale klanten;
helpt gemeenschappen van klanten en medewerkers opzetten, die innovatie en groei stimuleren.
Dit boek is een bestseller in de Verenigde Staten en wordt door Stephen Covey aanbevolen als verplichte lectuur voor managers die hun succes meetbaar willen maken.
Met een voorwoord van de Nederlandse vestiging van Bain & Company.
Fred Reichheld, werkzaam bij Bain & Company, wordt wel de 'Godfather of customer loyalty' genoemd. Zijn eerdere boeken The Loyalty Effect en The Loyalty Rules vonden een groot publiek.
Titel: De ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen? / Business bibliotheek
Auteur: Frederick F. Reichheld
ISBN: 9789047000082
Conditie: Beetje gebruikt
BUSINESS BIBLIOTHEEK
Te veel ceo's hebben ambitieuze groeiplannen, maar slagen er niet in ze te realiseren. Waarom? Omdat ze zich richten op winstdoelstellingen die op de korte termijn werken, maar medewerkers klanten van zich vervreemden. Klanten stappen over naar een ander bedrijf als ze merken dat het bedrijf bezuinigt op kwaliteit en dienstverlening. De loyaliteit van klanten is echter de belangrijkste voorwaarde voor het voortbestaan van elk bedrijf. Fred Reichheld, auteur van The Loyalty Effect, laat in dit boek zien hoe je klanten kan behouden en zelfs in promotors kunt veranderen. De ultieme vraag die elk bedrijf aan een klant moet stellen is of hij het bedrijf aan een ander zou aanbevelen.
Reichheld introduceert de NPS, de Net Promotor Score. Dit eenvoudige strategische meetinstrument wordt al in vele bedrijven met succes toegepast. De NPS
is concreet en praktisch toepasbaar;
kwantificeert klanttevredenheid en de meerwaarde van mond-tot-mondreclame;
identificeert de belangrijkste klanten en daarmee prioriteiten voor investeringen;
helpt tevreden klanten te veranderen in loyale klanten;
helpt gemeenschappen van klanten en medewerkers opzetten, die innovatie en groei stimuleren.
Dit boek is een bestseller in de Verenigde Staten en wordt door Stephen Covey aanbevolen als verplichte lectuur voor managers die hun succes meetbaar willen maken.
Met een voorwoord van de Nederlandse vestiging van Bain & Company.
Fred Reichheld, werkzaam bij Bain & Company, wordt wel de 'Godfather of customer loyalty' genoemd. Zijn eerdere boeken The Loyalty Effect en The Loyalty Rules vonden een groot publiek.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513969564
Populaire zoektermen
het ultieme kruidenboekmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havobusiness model generatiealgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwovraag en aanbod in Boekenstatistical methods for business and economicspraktijkgericht onderzoek in bedrijf10 persoons tenthoya pot of goldcortina fietskrat in Fietsen en Brommersnorrmanso ikeaoude broches in Brocheskever interieur in Interieur en Bekledingdeurgreep bmw e90 in Auto-onderdelencafé bordjeszilveren roomstelletje in Antiek en Kunststep met 2 pedalen