A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Het handboek strategisch coachen / PM-reeks 9789024418008
10sinds 25 mei. '25, 19:46
€ 23,00
Verzenden
Kenmerken
AuteurM. Kouwenhoven
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789024418008
Jaar (oorspr.)2022
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Het handboek strategisch coachen / PM-reeks
Auteur: M. Kouwenhoven
ISBN: 9789024418008
Conditie: Beetje gebruikt
De auteur maakt duidelijk hoe de lezer het beste kan halen uit zichzelf, uit anderen of uit een team, afdeling of bedrijf.
Voor een strategie is kennis nodig in de vorm van een theorie, een methodiek en procedures. De auteur wil die kennis aanreiken en beschrijft hoe coach, gecoachte, medewerker en leidinggevende die informatie kunnen gebruiken.
Een greep uit de onderwerpen: de Transactionele Analyse, de systeemtheorie, een aantal methodieken, coachen van herstelgedrag, taak- en welzijnsgericht coachen, coachen van teams en coachen van lastige lieden of lastige leerlingen.
Het boek is bedoeld voor zowel de coach als de gecoachte en voor zowel de leidinggevende als de medewerker.
Maarten Kouwenhoven is psycholoog, psychotherapeut, management consultant en opleider in de Transactionele Analyse.
Inhoud
DEEL I
1 Strategisch coachen
2 Contact en contract
3 De strategie van coachen
4 Coachen op de mens-as
5 Coachen op de taak-as
6 Transactionele Analyse
7 Systeemtheorie
8 Ethologie
DEEL II Toepassingen
9 Simulaties: coachen als spel
10 Loopbaan coachen op de S-curve
11 Coachen van teams
12 Coachen van lastige lieden
13 Coachen van lastige leerlingen
14 Coachen van herstelgedrag
15 Coachen van ethische dilemma's
Titel: Het handboek strategisch coachen / PM-reeks
Auteur: M. Kouwenhoven
ISBN: 9789024418008
Conditie: Beetje gebruikt
De auteur maakt duidelijk hoe de lezer het beste kan halen uit zichzelf, uit anderen of uit een team, afdeling of bedrijf.
Voor een strategie is kennis nodig in de vorm van een theorie, een methodiek en procedures. De auteur wil die kennis aanreiken en beschrijft hoe coach, gecoachte, medewerker en leidinggevende die informatie kunnen gebruiken.
Een greep uit de onderwerpen: de Transactionele Analyse, de systeemtheorie, een aantal methodieken, coachen van herstelgedrag, taak- en welzijnsgericht coachen, coachen van teams en coachen van lastige lieden of lastige leerlingen.
Het boek is bedoeld voor zowel de coach als de gecoachte en voor zowel de leidinggevende als de medewerker.
Maarten Kouwenhoven is psycholoog, psychotherapeut, management consultant en opleider in de Transactionele Analyse.
Inhoud
DEEL I
1 Strategisch coachen
2 Contact en contract
3 De strategie van coachen
4 Coachen op de mens-as
5 Coachen op de taak-as
6 Transactionele Analyse
7 Systeemtheorie
8 Ethologie
DEEL II Toepassingen
9 Simulaties: coachen als spel
10 Loopbaan coachen op de S-curve
11 Coachen van teams
12 Coachen van lastige lieden
13 Coachen van lastige leerlingen
14 Coachen van herstelgedrag
15 Coachen van ethische dilemma's
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1514205737
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbouquet reeks in Romanszwarte reekscoachen als professiehandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiebouquet reeks in Boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevingbouquet reeks gratisgrondslagen van de marketing in Boekenbouquet reeks intiemstrijkkralen ikeasteam deck in Spelcomputers, Gamesdakkoffer ford galaxyvittsjo tafelubbink waterornament verlichtingtheepot klokbmw gs zadel in BMWmast platbodem in Watersport en Botenski dakkoffer in Dakkoffersbolero zijden