Boek De strijd om de straatnamen 9789463237765€ 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem? In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector. ‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’ - Tijn van Elderen, CEO Brabantia ‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’ Prof. Steven Van Belleghem, auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company, winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs Lees hier alle endorsements.
• Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is morgen in huis!
• Gratis bezorging vanaf € 50
• 3 maanden garantie op al onze producten
• 14 dagen niet goed, geld terug
• Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is morgen in huis!
• Gratis bezorging vanaf € 50
• 3 maanden garantie op al onze producten
• 14 dagen niet goed, geld terug
Website
link naar het product!Advertentienummer: a151708575300sinds 24 aug. '25, 19:14
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinghet boek van ikke rabobankgrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economie125 cc oldtimer in Motoren | Oldtimersspiegel pilaar in Woonaccessoires | Zuilen en Pilarenwaaltjes in Tegels en Klinkersrover in Rovertriumph reclamebord in Postershusqvarna t540 in Hand-tuingereedschapbarbie pop met lang haar in Poppenretro sprei in Slaapkamer | Beddengoedmario rosella in Blouses en Tuniekenhet licht van weleer in Overige Boeken