Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
Klaas Weima
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789400507005
Jaar (oorspr.)
2015
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
Korting: nu van 6.45 euro, voor 3.23 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Verdiende aandacht
Auteur: Klaas Weima
ISBN: 9789400507005
Conditie: Beetje gebruikt
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.
Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
Dit praktische handboek bevat:
+ strategische inzichten van vijftig visionairs;
+ de nieuwste communicatiemodellen;
+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
+ handige checklists voor sociale merkactivatie;
+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
+ de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
Korting: nu van 6.45 euro, voor 3.23 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Verdiende aandacht
Auteur: Klaas Weima
ISBN: 9789400507005
Conditie: Beetje gebruikt
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.
Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
Dit praktische handboek bevat:
+ strategische inzichten van vijftig visionairs;
+ de nieuwste communicatiemodellen;
+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
+ handige checklists voor sociale merkactivatie;
+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
+ de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
5x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517625984
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingspijkstaal srv in Overige Auto-onderdelengouden mutsenbel in Brochesarte viva in Keuken | Serviesrituals adventskalender 2022yamaha cx in Versterkers en Receiverscavallo rijbroek in Paardrijkledingcavia leeuwarden in Knaagdierenquiz vragen in Overige Boekencertifit in Ondergoed en Lingerieh&m zijde in Jurken