Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
Gjalt Anker
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789461261748
Jaar (oorspr.)
2016
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
Korting: nu van 11.3 euro, voor 5.65 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Maatwerk
Auteur: Gjalt Anker
ISBN: 9789461261748
Conditie: Beetje gebruikt
Wie klanten blij wil maken moet ze op maat bedienen. Maar het valt niet mee om mensen persoonlijke aandacht te geven als de manier waarop je werkt en de informatietechnologie die je gebruikt zijn gestandaardiseerd. Als je klanten blij wil maken heb je echter geen keuze: je moet alle barricaden weghalen die maatwerk in de weg staan. In dit boek kun je lezen hoe je dat doet en elke klant de aandacht geeft die hij verwacht.Standaardisatie is een van de grootste aanjagers geweest van onze welvaart, maar standaard is niet goed genoeg meer. De meeste fabrikanten hebben dit inmiddels begrepen en bieden elk model in allerlei varianten aan. Maar in de dienstverlening is maatwerk nog steeds niet ingeburgerd: een simpel telefoonabonnement of een verzekering is er meestal maar in één smaak. Laat staan dat de dienst kan worden aangepast: 'Sorry, mevrouw, onze systemen staan wijzigingen helaas niet toe.'Of u nou verantwoordelijk bent voor een fabriek, een bank, een gemeente of een internetbedrijf: voorkom dat uw klanten gefrustreerd raken en van het kastje naar de muur worden gestuurd en kies ook voor maatwerk. De auteurs zijn experts op het gebied van dienstverlening en informatietechnologie. Ze hebben bij nationale en internationale ondernemingen projecten gerealiseerd voor het verbeteren van persoonlijke dienstverlening.
Korting: nu van 11.3 euro, voor 5.65 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Maatwerk
Auteur: Gjalt Anker
ISBN: 9789461261748
Conditie: Beetje gebruikt
Wie klanten blij wil maken moet ze op maat bedienen. Maar het valt niet mee om mensen persoonlijke aandacht te geven als de manier waarop je werkt en de informatietechnologie die je gebruikt zijn gestandaardiseerd. Als je klanten blij wil maken heb je echter geen keuze: je moet alle barricaden weghalen die maatwerk in de weg staan. In dit boek kun je lezen hoe je dat doet en elke klant de aandacht geeft die hij verwacht.Standaardisatie is een van de grootste aanjagers geweest van onze welvaart, maar standaard is niet goed genoeg meer. De meeste fabrikanten hebben dit inmiddels begrepen en bieden elk model in allerlei varianten aan. Maar in de dienstverlening is maatwerk nog steeds niet ingeburgerd: een simpel telefoonabonnement of een verzekering is er meestal maar in één smaak. Laat staan dat de dienst kan worden aangepast: 'Sorry, mevrouw, onze systemen staan wijzigingen helaas niet toe.'Of u nou verantwoordelijk bent voor een fabriek, een bank, een gemeente of een internetbedrijf: voorkom dat uw klanten gefrustreerd raken en van het kastje naar de muur worden gestuurd en kies ook voor maatwerk. De auteurs zijn experts op het gebied van dienstverlening en informatietechnologie. Ze hebben bij nationale en internationale ondernemingen projecten gerealiseerd voor het verbeteren van persoonlijke dienstverlening.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517654199
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingverwaarloosd paard in Kinderboeken | Jeugd | 10 tot 12 jaarhobie kajak in Kajaksreceiver 5.1 bluetooth in Versterkers en Receiverskeeshond arnhem in Honden | Poolhonden, Keeshonden en Oertypenhonda scoopy scooter in Brommeronderdelen | Scootersdymo labelmaker in Labelprintersstihl ms 260 in Hand-tuingereedschaplangcat bussum emaille borden in Merken en Reclamevoorwerpenbunnik hout in Stoelenmartin frees in Gereedschap | Freesmachines