Kenmerken
Auteur
Peter Liesting
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789462201361
Jaar (oorspr.)
2015
Beschrijving
Korting: nu van 6.5 euro, voor 4.88 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Perfect store
Auteur: Peter Liesting
ISBN: 9789462201361
Conditie: Als nieuw
In PERFECT STORE beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.Het concept Perfect Store slaat een rationele brug tussen de ondernemer en zijn leverancier. Liet je je voorheen nog min of meer leiden door het onderbuikgevoel, nu kun je dankzij de opkomst van datastromen en digitale technologie aan dit gevoel een feitelijke onderbouwing geven en je veel beter voorbereiden.De Perfect Store-methode stelt je daarnaast in staat het maximale uit een locatie te halen dankzij de 'perfect fit' van assortiment en doelgroep. Bovendien zorgt de methode ervoor dat de marktbewerking zo efficiënt mogelijk verloopt.De Perfect Store-methode maakt optimaal gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen en combineert die met de ervaringen van de meest prominente leveranciers uit de markt. Het is een beproefd concept waarmee leveranciers en retailers optimaal tegemoet kunnen komen aan de wensen van de klant.Door het gebruik van voorbeelden uit de praktijk is Perfect Store inzichtelijk voor iedereen en kan zowel de ondernemer als de sales-en marketingafdeling van de leverancier zijn ideale Perfect Store-benadering opzetten.Peter Liesting is directeur-eigenaar van Datlinq, een internationaal bureau voor marktbewerking met een specialisatie in de foodservice en foodretailmarkt. Hij werkt samen met zijn team en klanten continu aan het optimaliseren van het Perfect Store-concept.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Perfect store
Auteur: Peter Liesting
ISBN: 9789462201361
Conditie: Als nieuw
In PERFECT STORE beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.Het concept Perfect Store slaat een rationele brug tussen de ondernemer en zijn leverancier. Liet je je voorheen nog min of meer leiden door het onderbuikgevoel, nu kun je dankzij de opkomst van datastromen en digitale technologie aan dit gevoel een feitelijke onderbouwing geven en je veel beter voorbereiden.De Perfect Store-methode stelt je daarnaast in staat het maximale uit een locatie te halen dankzij de 'perfect fit' van assortiment en doelgroep. Bovendien zorgt de methode ervoor dat de marktbewerking zo efficiënt mogelijk verloopt.De Perfect Store-methode maakt optimaal gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen en combineert die met de ervaringen van de meest prominente leveranciers uit de markt. Het is een beproefd concept waarmee leveranciers en retailers optimaal tegemoet kunnen komen aan de wensen van de klant.Door het gebruik van voorbeelden uit de praktijk is Perfect Store inzichtelijk voor iedereen en kan zowel de ondernemer als de sales-en marketingafdeling van de leverancier zijn ideale Perfect Store-benadering opzetten.Peter Liesting is directeur-eigenaar van Datlinq, een internationaal bureau voor marktbewerking met een specialisatie in de foodservice en foodretailmarkt. Hij werkt samen met zijn team en klanten continu aan het optimaliseren van het Perfect Store-concept.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517673069
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketing60 jaar vrede munt in Munten | Nederlandhemnes deur in Kasten | Vitrinekastentomtom go live 1000 in Accessoires | Navigatiesystemenaltech vision speksteenkachel in Kachelsthuiskomer vw 18 in Banden en Velgenzaagtafel kinzo in Gereedschap | Zaagmachineshefbruggen koni in Autogereedschapralph lauren dames 44 in Kinderkleding | Maat 104klein emaille bordje in Antiek | Emaillepastunette huispak in Huispakken