Kenmerken
Auteur
C. Buys
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789023242642
Jaar (oorspr.)
2006
Beschrijving
Korting: nu van 4.75 euro, voor 3.56 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Managen met ratio en emotie
Auteur: C. Buys
ISBN: 9789023242642
Conditie: Beetje gebruikt
"De succesvolle manager heeft volop oog voor de emoties van zijn medewerker en slaagt er in die emoties in balans te brengen met de ratio van de onderneming, de organisatie. Ligt die balans voor een individu buiten bereik, dan geeft hij die medewerker de moed die balans elders te zoeken. Zo brengt de succesvolle manager mensen in hun kracht en kracht in de organisatie. Cees Buys beschrijft het managen van emoties op eenvoudige wijze.
Zijn twee leidende principes zijn:
Emotionele waarden: Een organisatie is een verzameling mensen. Laat deze mensen zich ontwikkelen op basis van hun talenten, van waar hun hart ligt. Ze gaan excelleren en nemen de organisatie op sleeptouw. Vertrouwen is de basis. Faciliteer het proces bewust, controleer en waardeer de resultaten met respect.
Rationele waarden: Ontwikkel de bedrijfsmatige kant van de organisatie, de onderneming, optimaal.
De mate waarin je Emotie en Ratio ontwikkelt en met elkaar in balans weet te brengen, bepaalt de mate van succes.
Voor meer achtergrondinformatie en interactieve communicatie met o.a. de auteur bezoekt u de website van dit boek:
www.slapendoejesnachts.nl.
Over de auteur
Cees Buys (1958) werkte na het doorlopen van de hogere hotelschool in de Amsterdamse hotellerie en op diverse posities binnen de luchtvaartindustrie. Sinds 1993 werkt hij zelfstandig als verander- en crisismanager. Meer dan 35 organisaties hebben inmiddels van zijn diensten gebruik gemaakt."
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Managen met ratio en emotie
Auteur: C. Buys
ISBN: 9789023242642
Conditie: Beetje gebruikt
"De succesvolle manager heeft volop oog voor de emoties van zijn medewerker en slaagt er in die emoties in balans te brengen met de ratio van de onderneming, de organisatie. Ligt die balans voor een individu buiten bereik, dan geeft hij die medewerker de moed die balans elders te zoeken. Zo brengt de succesvolle manager mensen in hun kracht en kracht in de organisatie. Cees Buys beschrijft het managen van emoties op eenvoudige wijze.
Zijn twee leidende principes zijn:
Emotionele waarden: Een organisatie is een verzameling mensen. Laat deze mensen zich ontwikkelen op basis van hun talenten, van waar hun hart ligt. Ze gaan excelleren en nemen de organisatie op sleeptouw. Vertrouwen is de basis. Faciliteer het proces bewust, controleer en waardeer de resultaten met respect.
Rationele waarden: Ontwikkel de bedrijfsmatige kant van de organisatie, de onderneming, optimaal.
De mate waarin je Emotie en Ratio ontwikkelt en met elkaar in balans weet te brengen, bepaalt de mate van succes.
Voor meer achtergrondinformatie en interactieve communicatie met o.a. de auteur bezoekt u de website van dit boek:
www.slapendoejesnachts.nl.
Over de auteur
Cees Buys (1958) werkte na het doorlopen van de hogere hotelschool in de Amsterdamse hotellerie en op diverse posities binnen de luchtvaartindustrie. Sinds 1993 werkt hij zelfstandig als verander- en crisismanager. Meer dan 35 organisaties hebben inmiddels van zijn diensten gebruik gemaakt."
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517697809
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingmassimo dutti jas in Jassen | Winterbronzen in Penningen en Medailleswetsuit amsterdam in Watersportkledinghet mannenkoor in Cd's | Religie en Gospeltokina atx in Fotografie | Lenzen en Objectievenfaller n spoor in Modeltreinen | H0zink buis in Buizen en Afvoerstardew valley in Games | Nintendo Switchvolkswagen lt camper in Volkswagenmoncler logo in Schoenen