Klederdrachten in holland 9789061200949 Groen€ 25,35
Kenmerken
Auteur
Martijn Meima
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789492331953
Jaar (oorspr.)
2020
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Moeiteloos ondernemen
Auteur: Martijn Meima
ISBN: 9789492331953
Conditie: Als nieuw
Succes lijkt soms moeiteloos te komen aanwaaien en soms is het nergens te vinden. Dat verschil heeft niets te maken met je product of hoe goed je je klanten bedient, het heeft te maken met de onderstroom van je bedrijf. De onderstroom is niet zichtbaar, het is niet bewust maar het bepaalt wel wat er op de bovenstroom mogelijk is. Zweverig? Niet in dit boek van Martijn Meima. In 6 heldere thema’s leert hij je hoe het eraan toe gaat op de onderstroom en hoe je dit kunt inzetten om je bedrijf succesvol te laten zijn. De jarenlange ervaring van Martijn als ondernemer en trainer klinkt door in vele voorbeelden en tips, en die maken de kennis over de onderstroom heel praktisch toepasbaar.“Leren door pijn is de moeilijke weg. Lees in plaats daarvan dit boek en doe er je voordeel mee!” Jan Bommerez, auteur van 'Flow en de Kunst van het Zakendoen'.Martijn Meima (1970) is bedrijfskundige en heeft zich in vele stromingen zoals NLP, boeddhisme, non-dualiteit, energiewerk, provocatief coachen, voice dialogue, visualisaties, de Sedona methode, leadership embodiment, professionele intuïtie-ontwikkeling en het narratieve werk verdiept. Zijn grootste passie ligt in het werken met opstellingen. Martijn combineert al deze ervaring en kennis in zijn bedrijf Intuïtief Ondernemen waar hij ondernemers coacht en workshops en trainingen geeft op het gebied van intuïtie, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling.
Titel: Moeiteloos ondernemen
Auteur: Martijn Meima
ISBN: 9789492331953
Conditie: Als nieuw
Succes lijkt soms moeiteloos te komen aanwaaien en soms is het nergens te vinden. Dat verschil heeft niets te maken met je product of hoe goed je je klanten bedient, het heeft te maken met de onderstroom van je bedrijf. De onderstroom is niet zichtbaar, het is niet bewust maar het bepaalt wel wat er op de bovenstroom mogelijk is. Zweverig? Niet in dit boek van Martijn Meima. In 6 heldere thema’s leert hij je hoe het eraan toe gaat op de onderstroom en hoe je dit kunt inzetten om je bedrijf succesvol te laten zijn. De jarenlange ervaring van Martijn als ondernemer en trainer klinkt door in vele voorbeelden en tips, en die maken de kennis over de onderstroom heel praktisch toepasbaar.“Leren door pijn is de moeilijke weg. Lees in plaats daarvan dit boek en doe er je voordeel mee!” Jan Bommerez, auteur van 'Flow en de Kunst van het Zakendoen'.Martijn Meima (1970) is bedrijfskundige en heeft zich in vele stromingen zoals NLP, boeddhisme, non-dualiteit, energiewerk, provocatief coachen, voice dialogue, visualisaties, de Sedona methode, leadership embodiment, professionele intuïtie-ontwikkeling en het narratieve werk verdiept. Zijn grootste passie ligt in het werken met opstellingen. Martijn combineert al deze ervaring en kennis in zijn bedrijf Intuïtief Ondernemen waar hij ondernemers coacht en workshops en trainingen geeft op het gebied van intuïtie, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
1x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517708351
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingverstelbare tuinstoelen wit in Tuinstoelenhonda cb1000 in Motoren | Hondaknippie idee in Kledingpatronenhuur huis drenthe in Huizen te huurdodge 7 persoons in Dodgetrekhaak chevrolet in Chevroletvitrine schip in Modelbouw | Boten en Schepensnow in Sneeuwkettingenikea klapstoelen in Stoelenatomic in Skiën en Langlaufen