Kenmerken
Auteur
N.G.R. Lemmens
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789059312227
Jaar (oorspr.)
2003
Beschrijving
Korting: nu van 49.4 euro, voor 37.05 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Facility Services In Nederland
Auteur: N.G.R. Lemmens
ISBN: 9789059312227
Conditie: Beetje gebruikt
Steeds meer organisaties proberen hun secundaire, facilitaire processen te optimaliseren. De professionalisering van facilitaire dienstverlening speelt daarbij belangrijke rol, zowel bij interne als bij externe dienstverleners.
Facility Services in Nederland behandelt de professionalisering van facilitaire dienstverlening aan de hand van vijf hoofdthema's: de organisatorische inrichting van facilitaire voorzieningen, facilitaire niet-productgebonden inkoop, kwaliteitsmanagement van professionele dienstverlening, de rol van ICT bij het optimaliseren van facilitaire processen en de positie van de eindgebruiker van facilitaire diensten. Massa-individualisering speelt hierbij een belangrijke rol. De auteur is onder andere geïnspireerd door het werk van Donald Schön, Gary Klein, Karl Weick en Philippe Baumard.
In het boek zijn tevens dertig interviews opgenomen met topmanagers uit het bedrijfsleven, de overheid, de gezondheidszorg en het onderwijs, alsmede vertegenwoordigers van de advieswereld en de wetenschap. Tot hen behoren oud-minister van Economische Zaken Koos Andriessen, cuisinier Cees Helder van Restaurant Parkheuvel en directeur van Ajax, Arie van Eijden.
Facility Services in Nederland is geschikt voor professionals op facilitair gebied en voor studenten aan bedrijfskundige bachelor- en masteropleidingen, zoals die op het gebied van facility management.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Facility Services In Nederland
Auteur: N.G.R. Lemmens
ISBN: 9789059312227
Conditie: Beetje gebruikt
Steeds meer organisaties proberen hun secundaire, facilitaire processen te optimaliseren. De professionalisering van facilitaire dienstverlening speelt daarbij belangrijke rol, zowel bij interne als bij externe dienstverleners.
Facility Services in Nederland behandelt de professionalisering van facilitaire dienstverlening aan de hand van vijf hoofdthema's: de organisatorische inrichting van facilitaire voorzieningen, facilitaire niet-productgebonden inkoop, kwaliteitsmanagement van professionele dienstverlening, de rol van ICT bij het optimaliseren van facilitaire processen en de positie van de eindgebruiker van facilitaire diensten. Massa-individualisering speelt hierbij een belangrijke rol. De auteur is onder andere geïnspireerd door het werk van Donald Schön, Gary Klein, Karl Weick en Philippe Baumard.
In het boek zijn tevens dertig interviews opgenomen met topmanagers uit het bedrijfsleven, de overheid, de gezondheidszorg en het onderwijs, alsmede vertegenwoordigers van de advieswereld en de wetenschap. Tot hen behoren oud-minister van Economische Zaken Koos Andriessen, cuisinier Cees Helder van Restaurant Parkheuvel en directeur van Ajax, Arie van Eijden.
Facility Services in Nederland is geschikt voor professionals op facilitair gebied en voor studenten aan bedrijfskundige bachelor- en masteropleidingen, zoals die op het gebied van facility management.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
2x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517750108
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingtele in Horeca | Keukenapparatuurkirke parfum in Uiterlijk | Parfumliliput wagon in Modeltreinen | H0servieskast oud in Kasten | Buffetkastenbrink in Antiek | Boeken en Bijbelsglimakra in Overige Hobby en Vrije tijdmeppel in Hengelsport | Algemeengravel fiets in Fietsen | Racefietsenhuis ermelo in Besturinglego bust in Speelgoed | Duplo en Lego