Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
H. de Vries
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789060649893
Jaar (oorspr.)
1999
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
Korting: nu van 6.1 euro, voor 3.05 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Kwaliteitszorg zonder onbehagen
Auteur: H. de Vries
ISBN: 9789060649893
Conditie: Als nieuw
In 'Kwaliteitszorg zonder onbehagen' verkent H. de Vries de essentie van kwaliteitszorg binnen organisaties en hoe deze op een positieve en constructieve manier kan worden geïmplementeerd. Het boek richt zich op het verminderen van de vaak ervaren druk en stress die gepaard gaan met kwaliteitszorgprocessen. De Vries pleit voor een benadering die niet alleen gericht is op het voldoen aan normen en eisen, maar ook op het creëren van een cultuur waarin kwaliteitszorg als een natuurlijk onderdeel van de organisatie wordt gezien.
De auteur biedt praktische handvatten en strategieën om kwaliteitszorg te integreren in de dagelijkse werkzaamheden, zonder dat dit leidt tot onbehagen of weerstand onder medewerkers. Hij benadrukt het belang van betrokkenheid en samenwerking binnen teams, en hoe een positieve mindset kan bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van producten en diensten.
Door middel van voorbeelden en casestudies laat De Vries zien hoe organisaties succesvol kwaliteitszorg kunnen implementeren, met aandacht voor zowel de menselijke als de organisatorische aspecten. Het boek is een waardevolle gids voor managers, kwaliteitsfunctionarissen en iedereen die betrokken is bij het verbeteren van de kwaliteit binnen hun organisatie.
Deze omschrijving is met behulp van AI gegenereerd.
Korting: nu van 6.1 euro, voor 3.05 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Kwaliteitszorg zonder onbehagen
Auteur: H. de Vries
ISBN: 9789060649893
Conditie: Als nieuw
In 'Kwaliteitszorg zonder onbehagen' verkent H. de Vries de essentie van kwaliteitszorg binnen organisaties en hoe deze op een positieve en constructieve manier kan worden geïmplementeerd. Het boek richt zich op het verminderen van de vaak ervaren druk en stress die gepaard gaan met kwaliteitszorgprocessen. De Vries pleit voor een benadering die niet alleen gericht is op het voldoen aan normen en eisen, maar ook op het creëren van een cultuur waarin kwaliteitszorg als een natuurlijk onderdeel van de organisatie wordt gezien.
De auteur biedt praktische handvatten en strategieën om kwaliteitszorg te integreren in de dagelijkse werkzaamheden, zonder dat dit leidt tot onbehagen of weerstand onder medewerkers. Hij benadrukt het belang van betrokkenheid en samenwerking binnen teams, en hoe een positieve mindset kan bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van producten en diensten.
Door middel van voorbeelden en casestudies laat De Vries zien hoe organisaties succesvol kwaliteitszorg kunnen implementeren, met aandacht voor zowel de menselijke als de organisatorische aspecten. Het boek is een waardevolle gids voor managers, kwaliteitsfunctionarissen en iedereen die betrokken is bij het verbeteren van de kwaliteit binnen hun organisatie.
Deze omschrijving is met behulp van AI gegenereerd.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517770822
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingheineken oranje shirt in Biermerkenatlas minigraver in Machines en Bouw | Kranen en Graafmachinesburstner camper onderdelen in Camper-accessoiresikea pax basiselement in Kasten | Kledingkastenpro stealth zadel in Fietsonderdelenachterspatbord ducati monster in Onderdelen | Ducatigrond afgraven in Aarde en Mesthenzo in Fotoalbums en Accessoireswolford m in Jurkenkyra xxl in Jurken