Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
Jan Van der Vurst
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789034199607
Jaar (oorspr.)
2007
Beschrijving
Korting: nu van 35.35 euro, voor 17.68 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Respectvol beïnvloeden
Auteur: Jan Van der Vurst
ISBN: 9789034199607
Conditie: Echt gebruikt
Hoe krijg ik de geode idee die ik heb ook in mijn organisatie verkocht? Een essenti vraag want ook al zouden we het anders willen, als je je idee niet aan de man kunt brengen, kan je ze net zo goed niet hebben.
In dit boek reiken we de instrumenten aan om dit wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast leggen we uit hoe die instrumenten omgezet kunnen worden in een effectieve strategie. We geven aan hoe je allianties bouwt en hoe je vervolgens het denken en het gedrag van partners kan be loeden. Elke strategie wordt wetenschappelijk onderbouwd en vertaald in een reeks praktische technieken.
"Be loeden doen we door te communiceren, via woorden, via houdingen, via geluiden, via beelden, zelfs gewoon door aanwezig te zijn. Be loeden doen we altijd. Continu. Succesvol ondernemen heeft voor mij alles te maken met effici communiceren, een zuivere intentie en respectvol be loeden." (Jef Colruyt)
Dr. Jan Van der Vurst leidt het training- en consultingbureau Kenaz. Hij studeerde Sociale Pedagogiek aan de K.U. Leuven en doctoreerde aan de R.U. Utrecht. Hij verzorgt wereldwijd opdrachten op het vlak van samenwerkingsprocessen en be loeden in organisaties. Hij werkt voor bedrijven zoals Colruyt, Bekaert, Umicore, Johnson&Johnson, Janssen Pharmaceutica, BASF en GSKB.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Respectvol beïnvloeden
Auteur: Jan Van der Vurst
ISBN: 9789034199607
Conditie: Echt gebruikt
Hoe krijg ik de geode idee die ik heb ook in mijn organisatie verkocht? Een essenti vraag want ook al zouden we het anders willen, als je je idee niet aan de man kunt brengen, kan je ze net zo goed niet hebben.
In dit boek reiken we de instrumenten aan om dit wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast leggen we uit hoe die instrumenten omgezet kunnen worden in een effectieve strategie. We geven aan hoe je allianties bouwt en hoe je vervolgens het denken en het gedrag van partners kan be loeden. Elke strategie wordt wetenschappelijk onderbouwd en vertaald in een reeks praktische technieken.
"Be loeden doen we door te communiceren, via woorden, via houdingen, via geluiden, via beelden, zelfs gewoon door aanwezig te zijn. Be loeden doen we altijd. Continu. Succesvol ondernemen heeft voor mij alles te maken met effici communiceren, een zuivere intentie en respectvol be loeden." (Jef Colruyt)
Dr. Jan Van der Vurst leidt het training- en consultingbureau Kenaz. Hij studeerde Sociale Pedagogiek aan de K.U. Leuven en doctoreerde aan de R.U. Utrecht. Hij verzorgt wereldwijd opdrachten op het vlak van samenwerkingsprocessen en be loeden in organisaties. Hij werkt voor bedrijven zoals Colruyt, Bekaert, Umicore, Johnson&Johnson, Janssen Pharmaceutica, BASF en GSKB.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
2x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517822527
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinggrote bloempotten in Bloempottenhuur sliedrecht in Bedrijfs Onroerend goedwarffum in Schoenenkawasaki 100 in Onderdelen | BMWkant klaar gordijnen haakjes in Stoffering | Gordijnen en Lamellenbburago 1:43 f1 in Modelauto's | 1:43cube c68 in Fietsen | Racefietsenstuiterbal in Speelgoed | Buiten | Los speelgoedtinnen pint in Antiek | Tinyamaha 700 tracer in Accessoires | Koffers en Tassen