Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
Lucas Swennen
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789081131568
Jaar (oorspr.)
2014
Beschrijving
Korting: nu van 19.6 euro, voor 14.70 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: #MERK
Auteur: Lucas Swennen
ISBN: 9789081131568
Conditie: Als nieuw
Een merk werd tot voor kort van binnenuit gebouwd, met een duidelijke visie, missie, waarden, positionering en andere elementen die een merk gestalte geven. Consumenten bepalen tegenwoordig echter steeds vaker zelf wat zij van een merk vinden en hoe lang zij dat vinden. Social media geven hen daarbij de middelen om dat ook nog luid en duidelijk kenbaar te maken aan iedereen die het maar horen wil.
Veel organisaties hebben de eerste stappen op social media-gebied gezet. Maar hoe laat u uw eigen merkwaarden doorklinken op media waar u weinig of geen grip op hebt? Hoe kunt u met uw social media-activiteiten onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie?
Dit boek legt de link tussen het merk van een organisatie en hun social media-activiteiten met daarin vele voorbeelden van organisaties die bereid waren hun kennis en ervaring te delen op dit nieuwe thema.
Lees in dit boek bijvoorbeeld hoe:
-Het ministerie van Buitenlandse Zaken crisiscommunicatie heeft geoefend met behulp van social media voor de Olympische spelen in Sotsji
-ING met duidelijke waarden haar merk ook op social media tot uiting laat komen
-De ANWB crossmediaal communiceert
-Social media de klant naar binnen hebben gebracht bij KPN
-5 keuzes uw organisatie volwassener kunnen maken op social media-gebied.
Inhoudsopgave
Voorwoord van de auteur
Game changer, voorwoord van Steven Bouman
1. Inleiding
2. Trends en ontwikkelingen
3. Organisaties verschillen en daarmee hun social media-aanpak
4. De vijf keuzes op weg naar volwassenheid in social media
4.1 Keuze 1: Mate van aanwezigheid
4.2 Keuze 2: Mate van engagement
4.3 Keuze 3: Mate van betrokkenheid van de organisatie
4.4 Keuze 4: Mate van integratie (met systemen, processen , kanalen)
4.5 Keuze 5: Mate van meten
4.6 Strategieontwikkeling
5. Het koppelen van customer experience aan social media
6. Onderscheidend zijn met social media
6.1 Aansluiten bij het motiveren van klanten
6.2 Relevante keuzes uit de vijf lijnen
6.3 Content
6.4. Concepten
6.5 Holistische aanpak
6.6 Sturen op metrics
7. De glazen bol
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: #MERK
Auteur: Lucas Swennen
ISBN: 9789081131568
Conditie: Als nieuw
Een merk werd tot voor kort van binnenuit gebouwd, met een duidelijke visie, missie, waarden, positionering en andere elementen die een merk gestalte geven. Consumenten bepalen tegenwoordig echter steeds vaker zelf wat zij van een merk vinden en hoe lang zij dat vinden. Social media geven hen daarbij de middelen om dat ook nog luid en duidelijk kenbaar te maken aan iedereen die het maar horen wil.
Veel organisaties hebben de eerste stappen op social media-gebied gezet. Maar hoe laat u uw eigen merkwaarden doorklinken op media waar u weinig of geen grip op hebt? Hoe kunt u met uw social media-activiteiten onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie?
Dit boek legt de link tussen het merk van een organisatie en hun social media-activiteiten met daarin vele voorbeelden van organisaties die bereid waren hun kennis en ervaring te delen op dit nieuwe thema.
Lees in dit boek bijvoorbeeld hoe:
-Het ministerie van Buitenlandse Zaken crisiscommunicatie heeft geoefend met behulp van social media voor de Olympische spelen in Sotsji
-ING met duidelijke waarden haar merk ook op social media tot uiting laat komen
-De ANWB crossmediaal communiceert
-Social media de klant naar binnen hebben gebracht bij KPN
-5 keuzes uw organisatie volwassener kunnen maken op social media-gebied.
Inhoudsopgave
Voorwoord van de auteur
Game changer, voorwoord van Steven Bouman
1. Inleiding
2. Trends en ontwikkelingen
3. Organisaties verschillen en daarmee hun social media-aanpak
4. De vijf keuzes op weg naar volwassenheid in social media
4.1 Keuze 1: Mate van aanwezigheid
4.2 Keuze 2: Mate van engagement
4.3 Keuze 3: Mate van betrokkenheid van de organisatie
4.4 Keuze 4: Mate van integratie (met systemen, processen , kanalen)
4.5 Keuze 5: Mate van meten
4.6 Strategieontwikkeling
5. Het koppelen van customer experience aan social media
6. Onderscheidend zijn met social media
6.1 Aansluiten bij het motiveren van klanten
6.2 Relevante keuzes uit de vijf lijnen
6.3 Content
6.4. Concepten
6.5 Holistische aanpak
6.6 Sturen op metrics
7. De glazen bol
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517842130
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingmazda rx 3 in Mazdaclouds in Tennisschelpen | capiz | parelmoer in Stoffering | Gordijnen en Lamellenhagedis te koop in Reptielen en Amfibieënmodelauto mitsubishi colt in Modelauto's | 1:43fornuis tilburg in Fornuizenmp3 500 hpe in Motoren | Piaggiogrote drank fles in Keuken | Tupperwaresamsung tv 40 inch ue in Televisie-accessoiresachterklepdrager in Fietsendragers