Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
B.A.G. Bossink
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789043007733
Jaar (oorspr.)
2004
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
Korting: nu van 6 euro, voor 3.00 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategie in drie
Auteur: B.A.G. Bossink
ISBN: 9789043007733
Conditie: Echt gebruikt
Strategie in drie maakt de belangrijkste theoretische inzichten over strategie toepasbaar voor de managerspraktijk. Het maakt duidelijk dat het bij strategie om praktische vragen gaat. Die vragen gaan over concurreren: waar willen we concurreren, hoe doen we dat, concurreren we in samenwerking of op eigen kracht? Aan de hand van deze drie vragen bespreken de auteurs in de loop der tijd ontwikkelde benaderingen; ze doen dat helder en systematisch, zodat de lezer eenvoudig kan beoordelen wat het best bij zijn problemen past. Zo vindt de manager of ondernemer zijn weg in het doolhof van bestaande aanpakken en technieken en leert hij snel die aanpak te kiezen die optimaal zal werken in zijn specifieke situatie. Want dat is misschien wel de belangrijkste les van dit boek: een effectieve oplossing van een strategisch vraagstuk moet uniek zijn. Universele recepten bestaan niet en imitatie leidt maar al te vaak tot mislukking.
Prof. dr. D.J. Eppink is hoogleraar Management en Organisatie aan de Faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit Amsterdam. Hij is geassocieerd met Boer & Croon Corporate Strategy. Daarnaast is hij lid van enige besturen, raden van toezichthoudende en adviesorganen.
Dr. ir. B.A.G. Bossink is universitair hoofddocent aan de Faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit Amsterdam.
'Het boek laat zien dat er geen simpele recepten voor succes zijn. De ondernemingsleiding kan de verantwoordelijkheid voor de strategie die naar succes moet leiden niet afschuiven. Strategie in drie geeft handvatten om zo'n strategie te ontwikkelen.'
Ben Verwaayen ? CEO, British Telecom
'De strategietheorie lijkt soms een doolhof. Voor de adviseur die zoekt naar de vragen waar het daarbij echt om gaat, is het boek een aanrader. De vertaling van strategie naar organisatieontwerp is vernieuwend.'
Peter Felix ? Partner Boer & Croon Corporate Strategy
Korting: nu van 6 euro, voor 3.00 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategie in drie
Auteur: B.A.G. Bossink
ISBN: 9789043007733
Conditie: Echt gebruikt
Strategie in drie maakt de belangrijkste theoretische inzichten over strategie toepasbaar voor de managerspraktijk. Het maakt duidelijk dat het bij strategie om praktische vragen gaat. Die vragen gaan over concurreren: waar willen we concurreren, hoe doen we dat, concurreren we in samenwerking of op eigen kracht? Aan de hand van deze drie vragen bespreken de auteurs in de loop der tijd ontwikkelde benaderingen; ze doen dat helder en systematisch, zodat de lezer eenvoudig kan beoordelen wat het best bij zijn problemen past. Zo vindt de manager of ondernemer zijn weg in het doolhof van bestaande aanpakken en technieken en leert hij snel die aanpak te kiezen die optimaal zal werken in zijn specifieke situatie. Want dat is misschien wel de belangrijkste les van dit boek: een effectieve oplossing van een strategisch vraagstuk moet uniek zijn. Universele recepten bestaan niet en imitatie leidt maar al te vaak tot mislukking.
Prof. dr. D.J. Eppink is hoogleraar Management en Organisatie aan de Faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit Amsterdam. Hij is geassocieerd met Boer & Croon Corporate Strategy. Daarnaast is hij lid van enige besturen, raden van toezichthoudende en adviesorganen.
Dr. ir. B.A.G. Bossink is universitair hoofddocent aan de Faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit Amsterdam.
'Het boek laat zien dat er geen simpele recepten voor succes zijn. De ondernemingsleiding kan de verantwoordelijkheid voor de strategie die naar succes moet leiden niet afschuiven. Strategie in drie geeft handvatten om zo'n strategie te ontwikkelen.'
Ben Verwaayen ? CEO, British Telecom
'De strategietheorie lijkt soms een doolhof. Voor de adviseur die zoekt naar de vragen waar het daarbij echt om gaat, is het boek een aanrader. De vertaling van strategie naar organisatieontwerp is vernieuwend.'
Peter Felix ? Partner Boer & Croon Corporate Strategy
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
1x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517868192
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingbrilvogel in Vogels | Overige Vogelsquadro qooder in Motoren | Overige merkenle chic goud in Ringenbinnentent slaapcabine in Tentenkleed 3 x 4 in Stoffering | Tapijten en Kledenspace star lpg in Dashboard en Schakelaarsvintage toshiba in Vintage Computersprotest skibroek heren in Wintersportkleding12 inch in Star Warsnikon 800 in Fotocamera's Digitaal