Boek Sinterklaas 9789056379858€ 49,95
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Beschrijving
In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.
Het event als strategisch marketinginstrument behandelt de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. De verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen, zoals citymarketing en branding, komen ook aan bod. De laatste hoofdstukken bespreken de stap van strategie naar concept, touchpoints, effectmeting en evaluatie.
Op de website staan voor studenten open vragen, een oefentoets met antwoorden en handige bijlagen bij hoofdstuk 9 en 10. Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.
Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hbo'ers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events.
Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit: antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.
Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda.
• Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is morgen in huis!
• Gratis bezorging vanaf € 50
• 3 maanden garantie op al onze producten
• 14 dagen niet goed, geld terug
Het event als strategisch marketinginstrument behandelt de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. De verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen, zoals citymarketing en branding, komen ook aan bod. De laatste hoofdstukken bespreken de stap van strategie naar concept, touchpoints, effectmeting en evaluatie.
Op de website staan voor studenten open vragen, een oefentoets met antwoorden en handige bijlagen bij hoofdstuk 9 en 10. Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.
- De voorbeelden en cases in het boek en het materiaal op de site zijn geactualiseerd.
- Deze nieuwe druk is een full colour editie.
- Het hoofdstuk over trends en ontwikkelingen is aangevuld met voorbeelden van vernieuwende eventconcepten en nieuwe inzichten in de ontwikkeling van de transformatie- en beleveniseconomie.
- Het hoofdstuk over relatiemanagement is geactualiseerd met toepassingen in social media.
- Het hoofdstuk marketingcommunicatie bevat meer informatie over het inzetten van apps.
- In het hoofdstuk citymarketing wordt het belang van veiligheid en duurzaamheid bij evenementen verder uitgediept.
- Nieuwe methoden van effectmeting zijn toegevoegd en er is aandacht voor neuromarketing.
Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hbo'ers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events.
Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit: antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.
Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda.
• Op werkdagen voor 16:00 uur besteld is morgen in huis!
• Gratis bezorging vanaf € 50
• 3 maanden garantie op al onze producten
• 14 dagen niet goed, geld terug
Website
link naar het product!...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Bezorgt in heel Nederland
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 15 sep '25
Advertentienummer: a1518038317
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinghet boek van ikke rabobankgrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economieremklauwen verven in Tuning en Stylinglet's go fishing in Speelgoed | Educatief en Creatiefscotch bandrecorder in Bandrecordersdmx balk in Licht en Lasermercedes afdekplaat in Motor en Toebehorenpioneer cd in Dj-sets en Draaitafelsbk pannen 28cm in Keuken | Potten en Pannenjlo motor in Motorenharinck in Godsdienst en Theologiehonda crz hybrid in Honda