Kenmerken
Auteur
W.H. Nijhof
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789031316502
Beschrijving
Korting: nu van 19 euro, voor 9.50 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Alles draait om het imago!
Auteur: W.H. Nijhof
ISBN: 9789031316502
Conditie: Echt gebruikt
Het imago staat momenteel centraal in de communicatie van veel organisaties: niet alleen van commerciële ondernemingen, maar ook van non profit-instellingen en overheidsinstanties. Consumenten en afnemers tonen meer interesse voor goederen en diensten van een onderneming met een sterk imago: een grote stimulans voor omzet en winst. Bovendien zijn beleggers eerder bereid in zo'n onderneming te investeren; ook sponsors en subsidiënten zijn eerder genegen financiële ondersteuning te geven. Organisaties met een sterk imago kunnen gemakkelijker invloed uitoefenen op de besluitvorming van politieke en maatschappelijke instellingen over zaken die hun belangen raken. Ook zijn de betrokkenheid en motivatie van de eigen werknemers groter bij een sterk intern imago. Hoe kan een organisatie een krachtig imago vestigen of behouden? Op die centrale vraag geeft Nijhof in dit boek een helder en praktisch antwoord aan de hand van zijn ideeën over Corporate Communication. Corporate communication is het managementinstrument dat het geheel aan in- en externe communicatie over de organisatie, haar beleid en haar diensten en/of goederen omvat, met als doel het bereiken van een sterk imago bij de publieksgroepen die voor haar van belang zijn. Allereerst licht de auteur toe hoe het concept van corporate communication is ontstaan. Vervolgens gaat hij uitvoerig in op de sleutelbegrippen imago en identiteit, op de publieksgroepen van elke organisatie en de modaliteiten en middelen van corporate communication. Ruime aandacht krijgen zowel de strategische aanpak van corporate communication als de wijze waarop dit concept in de organisatie wordt geïntegreerd. Nijhoff besluit zijn boek met tien eisen voor effectieve corporate communication.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Alles draait om het imago!
Auteur: W.H. Nijhof
ISBN: 9789031316502
Conditie: Echt gebruikt
Het imago staat momenteel centraal in de communicatie van veel organisaties: niet alleen van commerciële ondernemingen, maar ook van non profit-instellingen en overheidsinstanties. Consumenten en afnemers tonen meer interesse voor goederen en diensten van een onderneming met een sterk imago: een grote stimulans voor omzet en winst. Bovendien zijn beleggers eerder bereid in zo'n onderneming te investeren; ook sponsors en subsidiënten zijn eerder genegen financiële ondersteuning te geven. Organisaties met een sterk imago kunnen gemakkelijker invloed uitoefenen op de besluitvorming van politieke en maatschappelijke instellingen over zaken die hun belangen raken. Ook zijn de betrokkenheid en motivatie van de eigen werknemers groter bij een sterk intern imago. Hoe kan een organisatie een krachtig imago vestigen of behouden? Op die centrale vraag geeft Nijhof in dit boek een helder en praktisch antwoord aan de hand van zijn ideeën over Corporate Communication. Corporate communication is het managementinstrument dat het geheel aan in- en externe communicatie over de organisatie, haar beleid en haar diensten en/of goederen omvat, met als doel het bereiken van een sterk imago bij de publieksgroepen die voor haar van belang zijn. Allereerst licht de auteur toe hoe het concept van corporate communication is ontstaan. Vervolgens gaat hij uitvoerig in op de sleutelbegrippen imago en identiteit, op de publieksgroepen van elke organisatie en de modaliteiten en middelen van corporate communication. Ruime aandacht krijgen zowel de strategische aanpak van corporate communication als de wijze waarop dit concept in de organisatie wordt geïntegreerd. Nijhoff besluit zijn boek met tien eisen voor effectieve corporate communication.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 okt '25
Advertentienummer: a1518992971
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketing50cc in Scooters | Peugeoteetkamerstoelen 6 zgan in Stoelenbuiten router in Routers en Modemsservies met zilveren rand in Antiek | Servies compleetdoff donner in Verpleegmiddelenmiele glasplaat in Kookplatenambika dames in Jurkenoude paden tijdschrift in Tijdschriften en Krantenjan verkade in Prentenboeken en Plaatjesalbumswesthem in Ansichtkaarten | Nederland