Kenmerken
Auteur
BERENSCHOT
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789052615202
Jaar (oorspr.)
2005
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Het Strategieboek; deel 2
Auteur: BERENSCHOT
ISBN: 9789052615202
Conditie: Echt gebruikt
Het Strategieboek 2 Nieuwe Speelvelden van Berenschot is een meer dan volwaardige aanvulling op Het Strategieboek, dat geruime tijd een van de bestverkopende managementboeken is geweest. Het boek haakt aan op de in Het Strategieboek ontwikkelde systematiek van strategieformulering en begint dan ook met een samenvatting van de kernpunten van deze 'strategische dialoog', aangevuld met nieuwe praktijkcases. Het onderdeel strategie-implementatie, dat in het eerste boek summier wordt behandeld, komt nu uitgebreid aan de orde. Vervolgens worden een aantal actuele managementthema's (nieuwe speelvelden) nader uitgewerkt en gekoppeld aan de strategische dialoog. Handvatten worden geboden voor vraagstukken als:
- Hoe moet ik innovatie vormgeven?
- Wat moet ik met internet?
- Internationaliseren: waarom, hoe?
- Is offshoring aantrekkelijk voor mijn klanten?
- Hoe moet ik mijn positie bepalen ten opzichte van supplier en klant?
- Hoe geef ik corporate citizenship en sustainability (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) een gezicht?
Al deze thema's worden zowel inhoudelijk als procesmatig behandeld in relatie tot hun relevantie voor strategievorming. Per thema zijn cases en managementmodellen opgenomen. Met Het Strategieboek 2 Nieuwe Speelvelden wordt de strategische toolkit geactualiseerd en gecompleteerd.
De auteurs zijn werkzaam bij Berenschot Business Management. Zij adviseren grote en middelgrote ondernemingen op het gebied van strategievorming, revitalisering en marktgericht organiseren.
Titel: Het Strategieboek; deel 2
Auteur: BERENSCHOT
ISBN: 9789052615202
Conditie: Echt gebruikt
Het Strategieboek 2 Nieuwe Speelvelden van Berenschot is een meer dan volwaardige aanvulling op Het Strategieboek, dat geruime tijd een van de bestverkopende managementboeken is geweest. Het boek haakt aan op de in Het Strategieboek ontwikkelde systematiek van strategieformulering en begint dan ook met een samenvatting van de kernpunten van deze 'strategische dialoog', aangevuld met nieuwe praktijkcases. Het onderdeel strategie-implementatie, dat in het eerste boek summier wordt behandeld, komt nu uitgebreid aan de orde. Vervolgens worden een aantal actuele managementthema's (nieuwe speelvelden) nader uitgewerkt en gekoppeld aan de strategische dialoog. Handvatten worden geboden voor vraagstukken als:
- Hoe moet ik innovatie vormgeven?
- Wat moet ik met internet?
- Internationaliseren: waarom, hoe?
- Is offshoring aantrekkelijk voor mijn klanten?
- Hoe moet ik mijn positie bepalen ten opzichte van supplier en klant?
- Hoe geef ik corporate citizenship en sustainability (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) een gezicht?
Al deze thema's worden zowel inhoudelijk als procesmatig behandeld in relatie tot hun relevantie voor strategievorming. Per thema zijn cases en managementmodellen opgenomen. Met Het Strategieboek 2 Nieuwe Speelvelden wordt de strategische toolkit geactualiseerd en gecompleteerd.
De auteurs zijn werkzaam bij Berenschot Business Management. Zij adviseren grote en middelgrote ondernemingen op het gebied van strategievorming, revitalisering en marktgericht organiseren.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 nov '25
Advertentienummer: a1520487898
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingjaren 50 in Retrounox bierworstjes in Stickershornbach binnendeur in Deuren en Horrenvastgoed en makelaardij in Schoolboekenhengel action in Hengelsport | Karpervissenbaby assendelft in Babykleding | Baby-kledingpakkettengeel zwart zwarte in Kleding | Motorkledingtaifun in Zonnebrillen en Brillen | Damesvolkswagen multivan 2.0 tdi in Bestelauto'sled kandelaar in Woonaccessoires | Kandelaars en Kaarsen