Puzzel 1000 stukjesBieden
Het event als strategisch marketinginstrument
Bieden
Ophalen
530sinds 14 feb. '24, 14:21
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2011
AuteurDorothé Gerritsen; Ronald van Olderen
Productnummer (ISBN)9789046902417
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 300
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing.De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, enterta...
Aantal pagina's: 300
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing.De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, enterta...
Advertentienummer: m2081052303
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomanagement accounting berekenen beslissen beheersenpartytent 4x3 in Partytentenhoedenspelden waar te koopi7 4ghzschuifdeur douche 120ingerichte bus