Het event als strategisch marketinginstrument

Bieden
Ophalen
530sinds 14 feb. '24, 14:21
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2011
AuteurDorothé Gerritsen; Ronald van Olderen
Productnummer (ISBN)9789046902417

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 300

In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing.De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, enterta...
Advertentienummer: m2081052303
Overige advertenties van shannabouman
Meer van shannabouman
Bekijk alle