Mark van Bergen - Dutch dance€ 7,50
M. Buhrs - Gebiedsmarketing
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
310sinds 26 feb. '24, 12:23
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2008
AuteurM. Buhrs; M. van Wingerden
Productnummer (ISBN)9789055945887
Beschrijving
Ondertitel: kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 184
Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (`Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld'), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV's, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.
In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 184
Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (`Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld'), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV's, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.
In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.
Advertentienummer: m2085641236
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomanagement accounting berekenen beslissen beheersentuintafel 240 in Tuin en Terraslsc smart lampbetonlook accessoiresmotor damestiko gouda in Keramiek en Aardewerk