Basisboek marketingcommunicatie

Bieden
Ophalen of Verzenden
510sinds 7 mar. '24, 11:32
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
Productnummer (ISBN)9789046905227

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 416

Contributors: Esther de Berg; Rutger Mackenbach


Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.
Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor ...
Advertentienummer: m2089762652