Marjolein Visser - Social Media Management

Bieden
Ophalen of Verzenden
190sinds 13 mar. '24, 09:28
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2017
AuteurMarjolein Visser; Berend Sikkenga

Beschrijving

Ondertitel: vanuit commercieel perspectief

Taal: Nederlands; Vlaams

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.

Waarom kiezen voor Social Media Management?

Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;

behandelt de volledige klantreis;

met veel herkenbare cases uit het werkveld.


Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Advertentienummer: m2092009815
Overige advertenties van Dani baaij
Meer van Dani baaij