Martin van der Sluis - 1Bieden
Marjolein Visser - Social Media Management
Bieden
Ophalen of Verzenden
190sinds 13 mar. '24, 09:28
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2017
AuteurMarjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Ondertitel: vanuit commercieel perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
behandelt de volledige klantreis;
met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
behandelt de volledige klantreis;
met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Advertentienummer: m2092009815
Overige advertenties van Dani baaij
Meer van Dani baaij
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementfinancieel management en financieringbasisboek facility management 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheersenintroductie in managementmarketing@questjunior.nlorganisatie en management 8e druk in Boekenwerken met supply chain management in Boekenbasisboek online marketingcategory management boekmanagement en leidinggeven in Boekensocial work in Studie en Cursussamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekentweedehands in Boekenancient mew in Pokémonleuke loopsheidbroekjesnikon 1000woord klok