Jeske Nederstigt - Consumentengedrag

Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
390sinds 18 mar. '24, 10:35
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurJeske Nederstigt; Theo Poiesz
Productnummer (ISBN)9789001886844

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.

Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Advertentienummer: m2094001921