Prachtige Oilily luiertas met verschoningsmatBieden
Jeske Nederstigt - Consumentengedrag NIEUW !
€ 69,95
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
350sinds 20 mar. '24, 16:35
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurJeske Nederstigt; Theo Poiesz
Productnummer (ISBN)9789001886844
Beschrijving
NIEUW ! Nog helemaal in het plastic.
Bieden onder de advertentie
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Bieden onder de advertentie
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Advertentienummer: m2094875018
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingconsumentengedrag de basissamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havohdmi kabel ps4tomos uitlaat in Tomossuzuki cardan in Motorenrvs mast in Antennes en Mastennuptse jas