Esther Mollema - Succes in veelvoud€ 15,00
N. Dekker - Strategie voor dienstverleners
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 5,00
220sinds 23 mar. '24, 15:37
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2007
AuteurN. Dekker; W. de Vries
Beschrijving
Ondertitel: 24 modellen ter ondersteuning
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 237
Strategie voor diestverleners is zo geschreven dat u al lezend een strategisch diestenmarltingplan aan het ontwokkelen bent, Op geïntegreede wijze worden er 24 modellen besproken waar u als dienstverlener of als hbo-/universitair student direct mee aan de slag kunt gaan.
strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende orgaisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit process wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgangspunt in dit boek is de geïntegreede aanpak van alle modellen. Strategische dienstverlening vereist namelijk een geïntegreerde aanpak omdat, in tegenstelling tot tastbare goederen, de dienst vaak ontastbaar is, de klant veelal participeert in het dienstverlenings proces en in u als dienstverlener vaak ook nog een (persoonlijke) relatie met de klant heeft...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 237
Strategie voor diestverleners is zo geschreven dat u al lezend een strategisch diestenmarltingplan aan het ontwokkelen bent, Op geïntegreede wijze worden er 24 modellen besproken waar u als dienstverlener of als hbo-/universitair student direct mee aan de slag kunt gaan.
strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende orgaisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit process wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgekiende selectie van modellen. Belangrijk uitgangspunt in dit boek is de geïntegreede aanpak van alle modellen. Strategische dienstverlening vereist namelijk een geïntegreerde aanpak omdat, in tegenstelling tot tastbare goederen, de dienst vaak ontastbaar is, de klant veelal participeert in het dienstverlenings proces en in u als dienstverlener vaak ook nog een (persoonlijke) relatie met de klant heeft...
Advertentienummer: m2096025531
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlde cyclus strategie tweedehandsbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwomarketing communicatie strategie boekpincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukcaravan retro in Caravans en Kamperentom tom xl europavespa ciao 65cclego 1997chrysler 300c in Carrosserie en Plaatwerk