Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen

Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
350sinds 24 mar. '24, 08:41
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurGuy van Liemt; Gert Koot

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 704

-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights...
Advertentienummer: m2096220421