Heel veel duploGereserveerd
Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
350sinds 24 mar. '24, 08:41
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurGuy van Liemt; Gert Koot
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 704
-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights...
Aantal pagina's: 704
-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights...
Advertentienummer: m2096220421
Populaire zoektermen
marketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmarketingcommunicatie in 14 stappen in Studie en Cursussamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenperfect slapen in 7 stappen tweedehandshandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editie2.0 tfsi motorboekenkast massief hout1996 retro nuptse-jas voor damesmario 3d worldleende in Klassiek