Playmobil 4146 - fruitboom€ 5,00
Suzanne van Gompel - Het no-nonsenseboek over merken bouwen
€ 2,50
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
280sinds 2 apr. '24, 11:42
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2013
AuteurSuzanne van Gompel
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 150
Contributors: Josien van der Laan
Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.
Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken...
Aantal pagina's: 150
Contributors: Josien van der Laan
Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.
Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken...
Advertentienummer: m2099696463
Populaire zoektermen
suzanne vermeermarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiewaterland suzanne vermeerfinancieel management en financieringsamengevat economie vwodwaalspoor suzanne vermeerpincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiedoorzichtige platenkringloop edediana baarnsos broekruitenwissermotor land rover in Auto-onderdelen