Erik Kostelijk - Merkpositionering

€ 12,00
Ophalen of Verzenden
220sinds 4 apr. '24, 17:44
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurErik Kostelijk; Karel Jan Alsem

Beschrijving



Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 340

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
Advertentienummer: m2100587677