The Discipline of Teams Jon R. Katzenbach & Douglas K.Smith Zie omschrijving
Pioniers van de nieuwe Welvaart Kees Klomp Betekeniseconomie
Zie omschrijving
Verzenden
Verzenden voor € 4,95
190sinds 5 apr. '24, 09:25
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Pioniers van de nieuwe Welvaart Kees Klomp Betekeniseconomie
Kees Klomp & Nadine Maarhuis
NIEUW BOEK (dus geen e-book)
Omschrijving; zie hieronder
224 blz
+ uitgebreid Register
LAATSTE EXEMPLAAR HIER NU VOOR
LAAGSTE PRIJS = 19,99 euro!
De verzending binnen Nederland volgens netto postnl-tarief.
Ik reken geen verpakkings-of andere kosten.
Drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie
In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie. Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren de pioniers van de nieuwe welvaart bij het bouwen van hun missiegedreven bedrijven? En hoe tackelen ze die? In dit boek vertellen impactondernemers openhartig over hun pieken en dalen en delen ze de lessen uit hun praktijk. Parallel daaraan schetsen Klomp en Maarhuis de essentiële elementen van de betekeniseconomie. Dit boek is daarom verplichte kost voor beginnende én groeiende pioniers – maar ook voor leiders in gevestigde bedrijven die de omslag naar maatschappelijke impact willen maken.
Kees Klomp & Nadine Maarhuis
NIEUW BOEK (dus geen e-book)
Omschrijving; zie hieronder
224 blz
+ uitgebreid Register
LAATSTE EXEMPLAAR HIER NU VOOR
LAAGSTE PRIJS = 19,99 euro!
De verzending binnen Nederland volgens netto postnl-tarief.
Ik reken geen verpakkings-of andere kosten.
Drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie
In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie. Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren de pioniers van de nieuwe welvaart bij het bouwen van hun missiegedreven bedrijven? En hoe tackelen ze die? In dit boek vertellen impactondernemers openhartig over hun pieken en dalen en delen ze de lessen uit hun praktijk. Parallel daaraan schetsen Klomp en Maarhuis de essentiële elementen van de betekeniseconomie. Dit boek is daarom verplichte kost voor beginnende én groeiende pioniers – maar ook voor leiders in gevestigde bedrijven die de omslag naar maatschappelijke impact willen maken.
Advertentienummer: m2100741427
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmees kees boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenwelkom bij de nieuwe jijhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e druklego 70669vw klokrolgordijnen 150 cm in Gordijnen en Lamellentjoklat blik in Blikkenaquarel dordrecht in Antiek en Kunst