Elyn Doornenbal - Basisboek marketingcommunicatie

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
250sinds 11 apr. '24, 16:45
Deel via
of

Kenmerken

Jaar (oorspr.)2013
AuteurElyn Doornenbal; Rutger Mackenbach; Werner Kleiss; Gabriëlle ...

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: Esther de Berg

Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? </>Basisboek marketingcommunicatie geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken.Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Dat maakt het boek actueel en toepasbaar. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten daarvan. Gebruikers vinden veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de website staan bovendien leerdoelen, kennisvragen en casussen. Verschil met de vorige drukIn deze 2e druk is een aantal hoofdstukken geactualiseerd...
Advertentienummer: m2103075883