Frank Korver - Het strategisch communicatie frame€ 15,00
Wil MIchels - Communicatiestrategie
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
70sinds 17 apr. '24, 20:48
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurWil MIchels
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 260
- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;- sterke balans tussen theorie en praktijk.Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt.Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan.In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools.Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie...
Aantal pagina's: 260
- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;- sterke balans tussen theorie en praktijk.Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt.Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan.In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools.Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie...
Advertentienummer: m2105380839
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomanagement accounting berekenen beslissen beheersendubbele skelterhakbijlbtwin in Fietsonderdelenoude batavussweet caroline