André Weber - Consumentengedrag, de basis 6e druk

€ 35,00
Ophalen of Verzenden
250sinds 13 mei. '24, 17:11
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber

Beschrijving

Nog in perfecte staat!


Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 344

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Advertentienummer: m2114695599