Apple AirPods Pro 1 case oplaadcase (Apple Lightning)€ 60,00
André Weber - Consumentengedrag, de basis 6e druk
€ 35,00
Ophalen of Verzenden
250sinds 13 mei. '24, 17:11
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Nog in perfecte staat!
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Advertentienummer: m2114695599
Populaire zoektermen
consumentengedrag de basisbinas 6e editie in Schoolboekenbasisboek facility management 3e drukrecht in context 6e druk in Boekeninleiding tot de marketing druk 5grondslagen van de marketing 9e drukbasis bosatlasmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinglaat maar zien 6e drukorganisatie en management 8e druk in Boekeneerste druk suske en wiskesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenbaby draagdoek in Babydragersiphone se 2jake fischer jasverkeersregels in Boekengarage deuren in Deuren en Horren