Piet Kempen - Competent afstuderen en stagelopen€ 5,00
G.J. Verra - Account management in de praktijk
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
240sinds 26 jan. '25, 16:06
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2012
AuteurG.J. Verra
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
De aanleidingAls vervolg op het eerder verschenen boekAccount Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich hetvoorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemenondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.De inhoudIn Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde: accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij hetconcept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account ma...
Aantal pagina's: 196
De aanleidingAls vervolg op het eerder verschenen boekAccount Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich hetvoorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemenondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.De inhoudIn Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde: accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij hetconcept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account ma...
Advertentienummer: m2227957926
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementfinancieel management en financieringbasisboek facility management 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheersenintroductie in managementmarketing@questjunior.nlorganisatie en management 8e druk in Boekenwerken met supply chain management in Boekenbasisboek online marketingcategory management boekmanagement en leidinggeven in Boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenwarmhoud boxnissan almera 2.0 gtihandboek geneeskrachtige stenenmannequin militariakunstof kanotrabant autodirkje stoel in Stoelenrotan in Lampenkappendubbeldekker in N-Spoorbomberjack in Maat 140