Berry Veldhoen - Klanthelden in de 9 + organisatie

€ 10,00
Verzenden
270sinds 8 feb. '25, 20:33
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2014
AuteurBerry Veldhoen; Stephan van Slooten

Beschrijving



Ondertitel: excelleren in emotionele klantbeleving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 200

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:*methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;*cases, achtergronden en resultaten van class leaders;*de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;*nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren!'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions...
Advertentienummer: m2233074829