Ed van Eunen - Het complete handboek actiemarketing

€ 7,00
Verzenden
200sinds 9 feb. '25, 13:55
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurEd van Eunen

Beschrijving



Ondertitel: over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 269

Drie halen, twee betalen
Check je unieke nummer
Spaar alle plaatjes
Niet goed, geld terug
Klantenkaart
Zomerkorting

Bovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala
aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen
fabrikant en winkelier...
Advertentienummer: m2233304881