Lenovo ideapad 100-15IBDBieden
4 managementprincipes voor gegarandeerde resultaten
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
240sinds 15 feb. '25, 15:40
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2010
AuteurBob Whitman; Breck England; Stephen R. Covey
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 122
Contributors: Ypie Veenstra
In 4 Managementprincipes voor gegarandeerde resultaten beschrijft Stephen R. Covey principes die in goede en slechte tijden tot betere resultaten leiden: 1 Excellente uitvoering: de sterkste bedrijven hebben eenvoudige doelen, vertaald in heldere ijkpunten die consequent worden nagestreefd. Elk teamlid kent zijn aandeel in het streven en voert zijn werk volgens die ijkpunten uit. 2 Een goede vertrouwensbasis met alle stakeholders: vertrouwen verhoogt je slagkracht en verlaagt je kosten, vooral in roerige tijden.3 Maximalisatie in plaats van efficiëntie: de sterkste bedrijven richten zich op waardevermeerdering in plaats van kostenefficiëntie.4 Betrokkenheid in plaats van angst: Geef je medewerkers een missie en een strategie die ze zich eigen kunnen maken, dan zetten ze hun onzekerheid om in betrokkenheid.Als je op één ding kunt vertrouwen in het bedrijfsleven, is het onzekerheid. Het lukt lang niet alle bedrijven om op koers te blijven door de woelige baren van de economische realiteit...
Aantal pagina's: 122
Contributors: Ypie Veenstra
In 4 Managementprincipes voor gegarandeerde resultaten beschrijft Stephen R. Covey principes die in goede en slechte tijden tot betere resultaten leiden: 1 Excellente uitvoering: de sterkste bedrijven hebben eenvoudige doelen, vertaald in heldere ijkpunten die consequent worden nagestreefd. Elk teamlid kent zijn aandeel in het streven en voert zijn werk volgens die ijkpunten uit. 2 Een goede vertrouwensbasis met alle stakeholders: vertrouwen verhoogt je slagkracht en verlaagt je kosten, vooral in roerige tijden.3 Maximalisatie in plaats van efficiëntie: de sterkste bedrijven richten zich op waardevermeerdering in plaats van kostenefficiëntie.4 Betrokkenheid in plaats van angst: Geef je medewerkers een missie en een strategie die ze zich eigen kunnen maken, dan zetten ze hun onzekerheid om in betrokkenheid.Als je op één ding kunt vertrouwen in het bedrijfsleven, is het onzekerheid. Het lukt lang niet alle bedrijven om op koers te blijven door de woelige baren van de economische realiteit...
Advertentienummer: m2235524741
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havowildzangvogel in Overige Vogelspanasonic dmc-tz5kubus speelgoedhet stoute dingen boekkantel schuif mastdakkapel met deurhydraulische veringgulden draak glasspringkussenhuubwasdroger ophalen