Daniel King, Scott Lawley - Organizational Behaviour€ 12,50
Marjolein Visser - Basisboek online marketing
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
230sinds 23 feb. '25, 17:58
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2018
AuteurMarjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Ondertitel: van strategie tot conversie
Taal: Nederlands; Vlaams
Isbn 9789001887148
3e druk
- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied
Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.
In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing...
Taal: Nederlands; Vlaams
Isbn 9789001887148
3e druk
- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied
Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.
In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing...
Advertentienummer: m2238729612
Populaire zoektermen
basisboek online marketingmarketing@questjunior.nlgrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukbasisboek online marketing in Boekeninleiding tot de marketing druk 5basisboek bouwkundemarketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofbasisboek psychologiemarketing essentie in Boekenrabat douglas in Palen, Balken en Plankenhottub 6 personente lijf isa hoeswandmeubel mangokinky gay in Overige Hobby en Vrije tijdautospeakers 10 cmautobedrijf gramsbergencarry bike prostacaravan puttenvensterbank lampjes in Tafellampen