Natasja Loomans - Effectief communiceren en beïnvloeden€ 27,00
Basisboek marketingcommunicatie
€ 12,00
Verzenden
230sinds 28 feb. '25, 15:38
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2016
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Contributors: Esther de Berg; Rutger Mackenbach
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.
Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor ...
Advertentienummer: m2240439946
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenbasisboek integrale veiligheidmarketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundesamengevat economie havobasisboek sociaal werkbasisboek kwalitatief onderzoekalpaca zilver waardefiets voor 13 jarigespoed koerierpez snoep in Verzamelenini kamoze cdtp link archer a5golf 8 koplamp in Verlichtingmagnetic resonance imaging in Boekenpostcode loterij koffersds j van haaren in Godsdienst, Theologie