Gratis balkon tegelsGratis
Marjolein Visser - Social Media Management
€ 9,50
Ophalen of Verzenden
160sinds 28 feb. '25, 22:18
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2017
AuteurMarjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Ondertitel: vanuit commercieel perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
- Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
- behandelt de volledige klantreis;
- met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Advertentienummer: m2240540931
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementfinancieel management en financieringbasisboek facility management 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheersenintroductie in managementmarketing@questjunior.nlorganisatie en management 8e druk in Boekenwerken met supply chain management in Boekenbasisboek online marketingcategory management boekmanagement en leidinggeven in Boekensocial work in Studie en Cursussamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevingsprinter bakwagen in Bestelauto'sasus laptop 17 inchcamping de wielen te koopstalen kruiser in Motorboten en Jachtengamko fustenkoeler in Keukenapparatuurtv salora in Televisiesroos serviesbose 900 soundbar2 schuifdeuren in Campersmarklin capitole