Hans Doorewaard - Praktijkgericht kwalitatief onderzoek€ 8,00
Wil Michiels - Brand-id
€ 15,00
Verzenden
280sinds 1 mar. '25, 14:17
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurWil Michiels; Ineke Huyskens
Beschrijving
Ondertitel: inspiratieboek voor creatief denken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 191
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek...
Advertentienummer: m2240755440
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havointex rechthoekig zwembad in Zwembadenodd mollysportage automaat in Kiatoiletframelady braun elegance 2golf 6 2.0 tdi turboikea keuken metod in Keukenelementenpedalen in Kartingpetrus regout pot in Antiek en Kunstspijkerbroek 110