Philips Hue bridge 2.1€ 28,00
Maria Boelens - Klanten komen altijd van rechts
€ 2,50
Ophalen of Verzenden
400sinds 2 mar. '25, 19:18
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2013
AuteurMaria Boelens
Beschrijving
Verzenden is mogelijk, kosten voor rekening van de koper.
Verzenden via postnl, dhl of Homerr
Ondertitel: verhoog de klantgerichtheid met je medewerkers
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 144
Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn omde verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoezorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen?Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichtevriendelijkheid welke zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boekis opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manageren het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen.Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden,opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdensteamsessies behandelen, met als doel de neuzen dezelfde richting op te krijgen.Met een voorwoord van Egbert Jan van Bel.Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor de klant. Ze heeftjarenlange ervaring in de detailhandel en financiële wereld als adviseur, leidinggevende en coach...
Verzenden via postnl, dhl of Homerr
Ondertitel: verhoog de klantgerichtheid met je medewerkers
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 144
Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn omde verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoezorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen?Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichtevriendelijkheid welke zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boekis opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manageren het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen.Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden,opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdensteamsessies behandelen, met als doel de neuzen dezelfde richting op te krijgen.Met een voorwoord van Egbert Jan van Bel.Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor de klant. Ze heeftjarenlange ervaring in de detailhandel en financiële wereld als adviseur, leidinggevende en coach...
Advertentienummer: m2241258430
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havohoe laat ik mijn klanten kwispelenalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwomannen komen van marspincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebobbi in Baby's en Peutersboxbumperwedgwood midwinteropen kruis broekregaalwagen gebruiktstaanders houtcomtoise klok met harpslinger in Antiek en Kunstloods te huur rotterdaminox in Breien en Hakenstapelbak in Kratten en Dozen