Young Indiana Jones En De Geheimzinnige Schat - McCay BOEK€ 1,50
Ontwerpen en Ontwikkelen van Organisaties - J. Boonstra BOEK
€ 2,25
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,75
450sinds 4 mar. '25, 11:22
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
AuteurJ.J. Boonstra
Beschrijving
Ontwerpen en Ontwikkelen van Organisaties - J.J. Boonstra, H.O. Steensma & M.I. Demenint (Boek)
Bladzijden: 336 Pagina's Nederlands Paperback
Ontwerpen en ontwikkelen van organisaties combineert theoretische kennis met praktische inzichten over het ontwerpen en ontwikkelen van organisaties.
Het belicht onder andere ontwerpvraagstukken, machtsprocessen en het gedrag van leidinggevenden bij veranderingen.
Het eerste hoofdstuk behandelt nieuwe inzichten over het diagnosticeren en herontwerpen van organisaties. Het tweede gaat uitgebreid in op de inrichting van veranderingsprocessen, de sturing van verandering en de strategieën die daarbij kunnen worden gehanteerd.
De volgende vijf hoofdstukken bestaan uit uitgebreide praktijkstudies, gebaseerd op profit- en non-profitorganisaties in zowel de dienstverlenende als de industriële sector. In het slothoofdstuk zijn de leerervaringen uit de cases gebundeld en vertaald naar nieuwe inzichten.
Er worden zeventien succesfactoren voor verandering in uitgewerkt.
Doelgroep: Managers, leidinggevenden, organisatieadviseurs, personeelsfunctionarissen en leden van ondernemingsraden.
ISBN 9789059010925
Verzending op aanvraag mogelijk
Bladzijden: 336 Pagina's Nederlands Paperback
Ontwerpen en ontwikkelen van organisaties combineert theoretische kennis met praktische inzichten over het ontwerpen en ontwikkelen van organisaties.
Het belicht onder andere ontwerpvraagstukken, machtsprocessen en het gedrag van leidinggevenden bij veranderingen.
Het eerste hoofdstuk behandelt nieuwe inzichten over het diagnosticeren en herontwerpen van organisaties. Het tweede gaat uitgebreid in op de inrichting van veranderingsprocessen, de sturing van verandering en de strategieën die daarbij kunnen worden gehanteerd.
De volgende vijf hoofdstukken bestaan uit uitgebreide praktijkstudies, gebaseerd op profit- en non-profitorganisaties in zowel de dienstverlenende als de industriële sector. In het slothoofdstuk zijn de leerervaringen uit de cases gebundeld en vertaald naar nieuwe inzichten.
Er worden zeventien succesfactoren voor verandering in uitgewerkt.
Doelgroep: Managers, leidinggevenden, organisatieadviseurs, personeelsfunctionarissen en leden van ondernemingsraden.
ISBN 9789059010925
Verzending op aanvraag mogelijk
Advertentienummer: m2241767640
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlecologische economie boekbasisboek online marketingboek martien meilandkookmutsjes boekafter boekjasper alblas boeklupin boekontwerpen van technische innovatiessamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevingpuur figuur boek tweedehandsgrondslagen van de marketing in Boekenrolex boekHuis en Inrichtingparticulier huren hardenbergpeugeot 307 cabrio automaatbmw e81 spoilerde mol kaartspel in Gezelschapsspellen & Kaartspellenopwekkingsbundeliittala glazenhisense smart tvrockshox reverbspoiler renault megane