Het vliegdekschip - John Wingate Het gevecht van het vliegdeBieden
Make dust or eat dust - Roland van Kralingen Marktleiders c
Bieden
Verzenden
Verzenden voor € 3,92
120sinds 7 mar. '25, 07:55
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2007
AuteurRoland van Kralingen
Beschrijving
Make dust or eat dust - Roland van Kralingen
Marktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie.
Dit boekje is voor ondernemers, managers, ontwerpers, marketingdirecteuren, reclamemakers, onderzoekers en alle andere beroepen, die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde.
Dus voor iedereen die 'bij moet blijven'.
Voor mensen die 'connected' moeten zijn om succes te hebben.
Het vraagt twee uur van intensief lezen, meer niet.
Maar dan heeft u de Zeitgeist weer te pakken.
Gegarandeerd.
Roland van Kralingen is een van de weinige marketinggoeroes die ons land rijk is.
Begin 2005 startte hij High Value, een consultancy op het gebied van marketinginnovatie.
Van Kralingen schreef eerder onder meer Superbrands, BrandWorld, Naar 2020 en De Koppositie.
"Dust smaak een stuk beter na het lezen van deze inspiratiebron."
JAAP BLOKKER (BLOKKER HOLDING)
"Dit boek heeft in overvloed wat veel marketingboeken missen: lef en visie."
SERGE STEIN (DOOM & DICKSON, RECLAMEBUREAU VAN HET JAAR)
"Een boek vol handvatten en voorbeelden om je merk weer, onderscheidend te maken.
Een brok inspiratie voor wie lef heeft."
FRANK ELION (VOORZITTER RAAD VAN BESTUUR OHRA)
Pearson Education - 2007 - 119 pag - ( 131 gram )
In goede staat.
Marktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie.
Dit boekje is voor ondernemers, managers, ontwerpers, marketingdirecteuren, reclamemakers, onderzoekers en alle andere beroepen, die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde.
Dus voor iedereen die 'bij moet blijven'.
Voor mensen die 'connected' moeten zijn om succes te hebben.
Het vraagt twee uur van intensief lezen, meer niet.
Maar dan heeft u de Zeitgeist weer te pakken.
Gegarandeerd.
Roland van Kralingen is een van de weinige marketinggoeroes die ons land rijk is.
Begin 2005 startte hij High Value, een consultancy op het gebied van marketinginnovatie.
Van Kralingen schreef eerder onder meer Superbrands, BrandWorld, Naar 2020 en De Koppositie.
"Dust smaak een stuk beter na het lezen van deze inspiratiebron."
JAAP BLOKKER (BLOKKER HOLDING)
"Dit boek heeft in overvloed wat veel marketingboeken missen: lef en visie."
SERGE STEIN (DOOM & DICKSON, RECLAMEBUREAU VAN HET JAAR)
"Een boek vol handvatten en voorbeelden om je merk weer, onderscheidend te maken.
Een brok inspiratie voor wie lef heeft."
FRANK ELION (VOORZITTER RAAD VAN BESTUUR OHRA)
Pearson Education - 2007 - 119 pag - ( 131 gram )
In goede staat.
Advertentienummer: m2242835964
Populaire zoektermen
blueberry dustmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingacotar dust jacketssamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiesyngonium batikdakpannen burenvastgoedwetgevingretro emsa in Servieswegenkaart belgiecamper levelerhermsende wonderschelpschouten in Antiek en Kunstkamper kast in Antiek en Kunst