Marjolijn Grijns - Alle mens aan dek€ 19,50
Greg Hoffman - Het emotie-effect
€ 9,50
Ophalen of Verzenden
140sinds 14 mar. '25, 17:42
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Ondertitel: Creatieve leiderslessen uit een leven bij Nike
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 304
Contributors: Jasper Mutsaers
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren...
Nieuwstaat
Isbn 9789402711165
#jopa
Ophalen is mogelijk
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 304
Contributors: Jasper Mutsaers
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren...
Nieuwstaat
Isbn 9789402711165
#jopa
Ophalen is mogelijk
Advertentienummer: m2245735570
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingde emotie encyclopedie tweedehandssamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukfjallraven kankente koop katwijkpaw patrol knuffelcommodore 128demon souls ps5glazen trolleysleepring vw in Dashboard en Schakelaarsbrocante speelgoedkistalarmlichttouwhalsters