Patrick van der Pijl - Ontwerp betere business€ 19,00
Eveline van Zeeland - Basisboek neuromarketing
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
302sinds 15 mar. '25, 11:43
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurEveline van Zeeland
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden. De werking van neuro-onderzoek wordt uitgelegd: hoe werkt het zenuwstelsel, welke onderzoekstechnieken zijn er en hoe kun je nagaan of deze technieken betrouwbaar, valide en ethisch verantwoord zijn? Ook een reeks van toepassingsmogelijkheden in marketing...
Advertentienummer: m2245949481
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenbasisboek integrale veiligheidbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundesamengevat economie havobasisboek sociaal werkbasisboek kwalitatief onderzoekalgemene economie en bedrijfsomgevingdateq spl2injector testenkatwijk aardewerkposters lichaamboomer 3 jaarvalbeugel in Yamahakreidler teller in Fietsen en Brommersgiant 27 versnellingenamouage decant in Parfume eetbaar in Boeken