Engel der vergetenen. Konsalik. Uit 1974€ 4,99
Klanthelden in de 9 + organisatie Berry Veldhoen & Stephan
€ 4,99
Ophalen of Verzenden
360sinds 15 mar. '25, 12:15
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2014
AuteurBerry Veldhoen
Beschrijving
Klanthelden in de 9 + organisatie
Berry Veldhoen & Stephan van Slooten
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in: * methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren; * cases, achtergronden en resultaten van class leaders; * de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden; * nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren. In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren! 'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.' B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility 'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.' Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.
Nederlands tweedehandsboek
ISBN 9789089652256
NUR 802
uit 2014, 2e druk
197 pagina's
Afmetingen: 16 x 24 x 2 cm
Hardcover
Uitgever: Van Duuren management
Boek heeft lichte gebruikerssporen, zie ook foto's
Vaste prijs € 4.99
lager bieden heeft geen nut, wij werken met vaste prijzen.
Een gedeelte van de opbrengst gaat naar een goed doel, regelmatig een ander goed doel.
Neem een kijkje op mijn website esthersboekenplank voor alle boeken.
Dagelijks komen er op de website meerdere "nieuwe" tweedehands boeken bij.
Neem een kijkje bij mijn andere advertenties voor nog meer leesinspiratie.
(d6-006)
Er bestaat een kleine kans dat het via mijn website is verkocht, dit wordt elke werkdag aangepast indien nodig.)
Berry Veldhoen & Stephan van Slooten
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in: * methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren; * cases, achtergronden en resultaten van class leaders; * de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden; * nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren. In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren! 'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.' B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility 'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.' Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.
Nederlands tweedehandsboek
ISBN 9789089652256
NUR 802
uit 2014, 2e druk
197 pagina's
Afmetingen: 16 x 24 x 2 cm
Hardcover
Uitgever: Van Duuren management
Boek heeft lichte gebruikerssporen, zie ook foto's
Vaste prijs € 4.99
lager bieden heeft geen nut, wij werken met vaste prijzen.
Een gedeelte van de opbrengst gaat naar een goed doel, regelmatig een ander goed doel.
Neem een kijkje op mijn website esthersboekenplank voor alle boeken.
Dagelijks komen er op de website meerdere "nieuwe" tweedehands boeken bij.
Neem een kijkje bij mijn andere advertenties voor nog meer leesinspiratie.
(d6-006)
Er bestaat een kleine kans dat het via mijn website is verkocht, dit wordt elke werkdag aangepast indien nodig.)
Advertentienummer: m2245967241
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementorganisatie en management 8e druk in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmary berry kookboek nederlandssamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economienikon sb 400hemnes knoppenikea inloopkast in Kledingkastenxl loungebankpaard leasen op eigen locatiecamper ffb in Camperslg oortjesvintage etienne aignerrups boekeend in Auto-onderdelen