Marjolein Visser - Basisboek Online MarketingGereserveerd
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
€ 17,00
Ophalen of Verzenden
100sinds 18 mar. '25, 12:38
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)1995
AuteurK. de Ruyter; N. Scholl
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.
In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Advertentienummer: m2247140528
Overige advertenties van Jina
Meer van Jina
Populaire zoektermen
basisboek kwalitatief onderzoektheorie boek rijbewijs bmarketing@questjunior.nltheorie bromfiets in Studie en Cursustaxi theorie boekc1 theorie boekenbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwote koop landgraafgel lampholo pokemon kaartencharizard 1e editiekruiwagen kindkersenhouten in Haardhoutstalen ros in Boekenompot in Tuin en Terraslamp zeppelindb 216 in H0