Mooie sweater van Indian BlueBieden
J. Cox - Doel
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
280sinds 18 mar. '25, 23:47
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2009
AuteurJ. Cox; E.M. Goldratt
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 390
Contributors: Patrick Hoefsmit; G. Engel
Wereldwijd vijf miljoen exemplaren verkocht
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot ‘goeroe van de industrie’ en door Business Week tot ‘genie’. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven – zelfs aan je baas - maar niet aan je concurrenten.
In een spannend detectiveverhaal vecht hoofdpersonage Alex Rogo voor het behoud van zijn bedrijf (en zijn huwelijk). Met hulp van Jonah, een oude vriend uit zijn studententijd, slaagt hij erin om conventionele denkwijzen aan de kant te schuiven en op een originele wijze te handelen. Elk proces blijkt beperkingen te hebben die echte groei en ontwikkeling belemmeren. Het verhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, de Theory of Constraints, die door Eliyahu Goldratt werd ontwikkeld.
Het doel is een boek vol met eyeopeners voor iedere manager die meer zicht wil krijgen op processen in zijn bedrijf.
Aantal pagina's: 390
Contributors: Patrick Hoefsmit; G. Engel
Wereldwijd vijf miljoen exemplaren verkocht
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot ‘goeroe van de industrie’ en door Business Week tot ‘genie’. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven – zelfs aan je baas - maar niet aan je concurrenten.
In een spannend detectiveverhaal vecht hoofdpersonage Alex Rogo voor het behoud van zijn bedrijf (en zijn huwelijk). Met hulp van Jonah, een oude vriend uit zijn studententijd, slaagt hij erin om conventionele denkwijzen aan de kant te schuiven en op een originele wijze te handelen. Elk proces blijkt beperkingen te hebben die echte groei en ontwikkeling belemmeren. Het verhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, de Theory of Constraints, die door Eliyahu Goldratt werd ontwikkeld.
Het doel is een boek vol met eyeopeners voor iedere manager die meer zicht wil krijgen op processen in zijn bedrijf.
Advertentienummer: m2247384935
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiehet doelfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukvuren 50x100mickey mouse mokjuig zegelsd fenceorgelman in Boekensamsung galaxy m20tafel harlingenkrijtbord in Curiosa en Brocanteflysurfer sonic in Kitesurfenziza